Nöjd kundgaranti

Returrätt

Nöjd kundgarantin innebär att om du inte är helt nöjd med ditt köp kan du ångra dig, returnera varorna inom 30 dagar och få pengarna tillbaka.

Du kan ångra ditt köp hela 30 dagar efter du har fått hem leveransen, utan att ange någon anledning. Köpesumman återbetalas senast 30 dagar efter det att vi har återfått varan. Eventuell frakt och fakturakostnad återbetalas ej. Vi kompenserar ej eventuella påminnelseavgifter från Klarna under hanteringstiden av din retur så därför ber vi dig vara uppmärksam på förfallodatumet och kontakta Klarna i det fall att förfallodatumet behöver förlängas. Gör så här: Skicka tillbaka varan väl emballerad och om originalförpackning finns så ska varan packas i denna först. Bifoga följesedel i returpaketet och skriv ”ångrat köp” vid de varor returen avser. Returen sänds till: Butiken/Magasin 36 Bruksgatan 36, 26339 Höganäs. Om du nyttjar din ångerrätt ombesörjer och betalar du fraktkostnaden tillbaka till vårt lager själv. Vi ersätter inte varor som kommer bort eller skadas under returtransport. Retur får inte ske som postförskott eller efterkrav. Vår kundservice hjälper dig gärna vid frågor.

Reklamationer

Om en vara är felaktig, defekt eller slutar fungera vill vi naturligtvis rätta till det. När du får hem din leverans ber vi dig vänligen kontrollera innehållet snarast möjligt. Om något är fel i leveransen eller på någon vara, kontaktar du vår kundservice inom 7 dagar från mottagandet av varan för byte eller ersättning. Likaså om en vara slutar fungera som den ska ber vi dig kontakta oss direkt när felet uppmärksammas. Bifoga en digital bild om möjligt. Vid eventuell retur och ersättningsvara står vi för fraktkostnaden.